Casa Corpului Didactic Olt!

Casa Corpului Didactic Olt Casa Corpului Didactic Olt CCD Olt
    • oltccd@gmail.com
    • Tel: 0249.406 103 -
      Fax: 0249.406 203
    • Luni - Joi / 08.00-16.30
      Vineri / 08.00-14.00

Sidebar

  • Home
  • Info center
    • Anunturi
    • Istoric CCD
    • Stiri si evenimente
    • Apariții în presă
    • Viziune/Misiune
    • Posturi vacante
  • Organizare
    • Director
    • Organigrama
    • Echipa CCD
    • Profesori metodisti
    • Formatori
    • Comisia de mentorat didactic și formare în cariera didactică
      • Ghidul si KIT-ul RFC
  • Formare continuă
    • Formarea personalului din învățământul preuniversitar CCD Olt
      • Cum beneficiez de formare continuă
      • Cursuri în derulare
      • Noutăți
      • Date de contact
    • Activitati stiintifice metodice si culturale
    • Echivalare CPT
    • Metodologie acreditare cursuri
    • Echivalare programe speciale
  • Bibliotecă/CDI
    • Centre de Documentare și informare
    • Biblioteci scolare
    • Parteneriate educationale
    • Legislatie specifica
    • Rapoarte
    • Revista
  • Informații publice
    • Solicitarea Informatiilor de interes public
    • Legislatie
    • Hotărâri CA
    • Documente manageriale
    • Documente de evidenta contabila
    • Declaratii de avere si interese
    • Raport anual privind accesul la informare
    • Rapoarte si analize
  • Proiecte
  • Utile
    • Modele solicitari
    • Galerie foto
  • Contact
  • Home
  • Info center
    • Anunturi
    • Istoric CCD
    • Stiri si evenimente
    • Apariții în presă
    • Viziune/Misiune
    • Posturi vacante
  • Organizare
    • Director
    • Organigrama
    • Echipa CCD
    • Profesori metodisti
    • Formatori
    • Comisia de mentorat didactic și formare în cariera didactică
      • Ghidul si KIT-ul RFC
  • Formare continuă
    • Formarea personalului din învățământul preuniversitar CCD Olt
      • Cum beneficiez de formare continuă
      • Cursuri în derulare
      • Noutăți
      • Date de contact
    • Activitati stiintifice metodice si culturale
    • Echivalare CPT
    • Metodologie acreditare cursuri
    • Echivalare programe speciale
  • Bibliotecă/CDI
    • Centre de Documentare și informare
    • Biblioteci scolare
    • Parteneriate educationale
    • Legislatie specifica
    • Rapoarte
    • Revista
  • Informații publice
    • Solicitarea Informatiilor de interes public
    • Legislatie
    • Hotărâri CA
    • Documente manageriale
    • Documente de evidenta contabila
    • Declaratii de avere si interese
    • Raport anual privind accesul la informare
    • Rapoarte si analize
  • Proiecte
  • Utile
    • Modele solicitari
    • Galerie foto
  • Contact

Stiri si evenimente

Super User logo
Stiri
27 Octombrie 2021
Accesări: 1785
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Comunicat

COMUNICAT
Vă informăm că în Monitorul Oficial al României Partea I nr.1013/22.10.2021 a fost publicată HG nr. 1130/2021 pentru modificarea anexelor nr.2 și 3 la HG nr. 1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritorul României începând cu data de 10.10.2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Astfel, potrivit art. 12 alin.4 din anexa nr.3, în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public, este permis, cu excepția angajaților, doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS- CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Prin excepție de la prevederile alin. (4), instituțiile publice vor întreprinde măsurile necesare pentru asigurarea accesului cetățenilor la serviciile publice oferite, în situații urgente (de exemplu: eliberare certificat de deces, certificat de naștere și altele asemenea) și persoanelor care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2, prin organizarea activității în mediul on-line, în spații deschise, la ghișee dispuse direct în exteriorul clădirilor sau în orice alte condiții care să asigure respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-CoV-2.

 

Cristina Mihut logo
Stiri
20 Octombrie 2021
Accesări: 1768
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Calendarul activităților metodice, științifice și culturale, 2021-2022

Calendarul activităților metodice, științifice și culturale pentru anul școlar 2021-2022 clic aici!
Cristina Mihut logo
Stiri
18 Octombrie 2021
Accesări: 1739
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Apel selectie Asistent coordonator monitorizare si implementare, proiect CRED

Documente utile: 

Apel selectie clic aici!

Anexa 1 - Cerere de inscriere clic aici!

Anexa 2 - Declaratie de disponibilitate clic aici!

 

Cristina Mihut logo
Stiri
29 Septembrie 2021
Accesări: 1960
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Lansare de carte

IMG 20210929 WA0004
Cristina Mihut logo
Stiri
15 Septembrie 2021
Accesări: 1789
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Repartizarea pe zone a unităților școlare în anul școlar 2021-2022

În anul școlar 2021-2022, unitățile școlare sunt repartizate astfel:

Prof.metodist GURLIUC Carolina Maria - clic aici!

Prof.metodist BĂLAȘA Marius - clic aici!

Prof.metodist MIHUȚ Cristina - clic aici!

Prof.metodist PREDESCU Ecaterina Ionela - clic aici!

Cristina Mihut logo
Stiri
12 Septembrie 2021
Accesări: 1908
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Câștigătorii Selecției Naționale de bune practici „Creatori de Educație” - 2021

„Creatorii de Educație – Generația 2021” clic aici!

 Câștigătorii din județul Olt clic aici!

Cristina Mihut logo
Stiri
09 Septembrie 2021
Accesări: 1873
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

CRED - Selecție cadre didactice în vederea participării la cursul de formare

Pentru mai multe detalii  Clic aici!

Cristina Mihut logo
Stiri
07 Septembrie 2021
Accesări: 2334
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Regulament de organizare şi desfăşurare a activităţilor metodice, culturale și științifice 2021-2022

În anul școlar 2021-2022, activitățile metodice, culturale și științifice se vor organiza și desfășura conform Regulamentului aprobat clic aici!

Perioadă depunere cereri de avizare a proiectelor activităților metodice, culturale și științifice:  8 septembrie - 4 octombrie 2021

Cristina Mihut logo
Stiri
17 August 2021
Accesări: 1899
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Rezultate selecție formatori Casa Corpului Didactic Olt, anul școlar 2021/2022

Rezultate finale clic aici!

Cristina Mihut logo
Stiri
19 Iulie 2021
Accesări: 2498
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

Programe de vacanță

Încep înscrierile pentru cursurile de formare care vor avea loc în perioada august-octombrie 2021:

  • ACCES la educație pentru un viitor sigur, 30 credite, 120 ore (online), 420 lei, detalii și înscriere clic aici!
  • Educație de calitate pentru copiii care provin din medii dezavantajate, 25 credite, 100 ore (online), 350 lei, detalii și înscriere clic aici 
  • Managementul instruirii diferențiate în școală, 30 credite, 120 ore (online), 420 lei, detalii și înscriere clic aici 
  • Profesionalizarea managementului în învățământul preuniversitar, 30 credite, 120 ore (online), 420 lei, detalii și înscriere clic aici 

 

Super User logo
Stiri
14 Iulie 2021
Accesări: 1816
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

CRED_Comunicat de presă privind încheierea primei serii de 45 de workshopuri

În cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți" au fost organizate cu succes, în intervalul 24 mai - 30 iunie 2021, 45 de workshop-uri naționale, din seria de 90 de evenimente „Atelierele CRED - Bune practici în educație", organizate în colaborare cu fiecare Casă a Corpului Didactic din România.

Comunicat de presă

Super User logo
Stiri
08 Iulie 2021
Accesări: 1831
Empty
  •  Tipărire 
  • Email

CRED_Selecție experți RED_Apel de selecție 4

CASA CORPULUI DIDACTIC OLT anunță organizarea selecţiei pentru ocuparea   unui  post de Expert realizare resurse educaționale deschise,

în afara organigramei, în cadrul proiectului POCU  „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”- CRED, Cod SMIS 2014+: 118327

Apel de selecție

Anexa 1 Cerere de inscriere selectie experti RED

Anexa 2 Declaratie de disponibilitate experti RED

Anexa 3 Fisa descriptiva a resursei educationale propuse

Anexa 4 Portofoliu de resurse educationale

Anexa 5 Grila de evaluare

Pagina 13 din 37
  • Start
  • Prec
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Mai departe
  • Sfârșit
ADRESA

Str. Ionaşcu, nr. 38
SLATINA C.P. 230081

 
Contact

Tel:  0249.406 103 
Fax: 0249.406 203

Email:  oltccd@gmail.com
PROGRAM

Luni - Joi: 8.00 - 16.30
Vineri : 8.00 - 14.00
Program audiente
Marti 10-14:00
Joi: 12:00-16:00

 

ccd logo1

Despre noi

  • Director
  • Formatori
  • Misiunea

Linkuri utile

  • Biblioteca
  • Revista
  • Presa

Formare

  • Oferta formare

Noutati

  • Ultimele anunturi