Într-un timp al nevoii acute de modele inspiraționale, dar și de împărtășire, căutăm, în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, prin selecția națională ce le poartă numele, cei 50 de Creatori de Educație ai anului 2021.
Ei sunt cei care știu, zi de zi, să redefinească actul educațional.
Ei sunt cei care se reinventează permanent și se adaptează nevoilor tuturor elevilor pe care îi au la clasă.
Ei sunt cei care știu să creeze un mediu de învățare deschis și prietenos, punând astfel elevul în starea de învățare necesară unui act educațional care își atinge obiectivele.
Ei sunt cei care - adeseori prin joacă, joc, creativitate, inventivitate, interacțiune - generează schimbare în sala de clasă.
Ei sunt adevărate motoare de sprijin pentru elevi, aducându-le acestora bucuria de a învăța, făcându-i să rezoneze cu ceea ce le transmit în timpul orelor.
Ei sunt Creatorii de Educație, Generația 2021.
Pentru detalii click AICI
Link înscriere: https://forms.gle/2KsoNzeCkHuudGVi9
Cu peste 30.000 de cadre didactice beneficiare ale formării, din care peste 20.000 în ultimul an, formarea CRED reprezintă, în continuare, pasul decisiv pe care profesorii din învățământul preuniversitar îl pot face către o activitate didactică inovatoare, susținută de competențe digitale.
Deoarece proiectul CRED, prin oamenii săi și prin resursele sale, este una din energiile pozitive din sistemul educațional românesc, o energie care susține acel „mai bine” în educație, ne dorim ca un număr cât mai mare de cadre didactice să ni se alăture în marea Comunitate CRED, contribuind astfel la transformarea și evoluția sistemului de învățământ din țara noastră.
Și, pentru că energia și dăruirea noastră au capacitatea de a fi „contagioase” pentru cei cu care interacționăm, am decis să organizăm, miercuri, 14 aprilie, orele 16:00 – 17:30, un nou eveniment online marca ”Proiectul CRED”, acesta fiind transmis live pe pagina de Facebook ”Proiectul CRED”.
Evenimentul* „Formarea CRED: pasul necesar către activitatea didactică inovatoare susținută de competențe digitale” va fi unul dinamic, interactiv, fiind bazat pe dialog și schimburi relevante de informații și idei. Rezervați-vă, așadar, aproximativ două ore pentru a urmări discuțiile dintre membrii echipei CRED, deopotrivă formatori, cursanți și experți ai proiectului.
Stimați colegi din Comunitatea CRED, ne dorim ca informațiile legate de formarea CRED și de beneficiile acesteia pentru cadrele didactice să ajungă la un număr cât mai mare de colegi din educație și, de aceea, vă rugăm să transmiteți și membrilor corpului profesoral căruia îi aparțineți invitația la evenimentul online de miercuri, 14 aprilie.
Totodată, vă reamintim că au început deja înscrierile pentru Seria a 8-a de formare CRED, cursurile urmând să se desfășoare, exclusiv în format online, în perioada 17 mai – 31 iulie 2021. În cazul în care aveți colegi care își doresc sau au intenția să participe la formarea CRED, vă rugăm să împărtășiți cu ei această informație, invitându-i totodată să acceseze site-ul proiectului,https://www.educred.ro/, pentru toate informațiile necesare înscrierii.
Vă mulțumim, vă trimitem cele mai bune gânduri, alături de urările noastre de sănătate și de succes în tot ceea ce întreprindeți și vă așteptăm cu drag la evenimentul online de mâine!
*Evenimentul online „Formarea CRED: pasul necesar către activitatea didactică inovatoare susținută de competențe digitale” are loc miercuri, 14 aprilie, de la ora 16:00, și poate fi urmărit LIVE pe pagina Facebook „Proiectul CRED” – click petru acces
Colegii din echipa CRED
Link înscriere: https://forms.gle/Bzi9crJtf4xUFp8Z8
Autoritatea de Supraveghere Financiară (A.S.F.) și Institutul de Studii Financiare (ISF) derulează programul Start2Teach, în colaborare cu inspectoratele școlare teritoriale. Acest program este dedicat profesorilor din învățământul preuniversitar și are ca obiectiv principal furnizarea unui suport pentru cadrele didactice care predau noțiuni de educație financiară.
Pentru a susține activitatea didactică, într-un mediu concurențial, A.S.F. și ISF organizează în anul școlar 2020 - 2021 concursul Fii ProFin! - ediția 2021 în cadrul programului educațional Start2Teach, în scopul promovării educației financiare în învățământul preuniversitar.
Premiile în cadrul acestui concurs constau în 10 tablete oferite pentru cele mai bune 10 planuri de lecție cu tema Relația consumatorului cu instituțiile financiare nebancare – Produse și servicii de asigurare, în vederea susținerii unei ore de educație financiară din programa disciplinei Educație Economico-financiară pentru clasa a VIII-a, aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3393/28.02.2017 – ora (lecția) aferentă competenței specifice 1.2. din programa menționată.
Înscrierea lucrărilor în concurs se va face pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Concursul se va desfășura în perioada 8 februarie - 15 mai 2021 (perioada de înscriere). Cele mai bune 10 planuri de lecție vor fi premiate cu 10 tablete, câștigătorii urmând să fie desemnați la finalul lunii mai 2021.
Regulamentul concursului și mai multe informații puteți găsi pe https://asfromania.ro/edu/pentru-profesori/ .
Înscrierea în concurs este posibilă pentru orice cadru didactic, indiferent de specializare (materia/disciplina predată) sau de nivelul clasei la care predă, dar este necesar ca respectivul candidat să fie angajat al sistemului public (să predea într-o unitate de învățământ de stat).
Prin acest concurs se dorește promovarea educației financiare și deschiderea unor noi căi de informare prin care profesorii să poată accesa resurse utile în activitatea lor didactică.
Formator: Gruia Adina, 0762665173, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Formator: Vlădescu Elena
Formator Carolina Maria GURALIUC, profesor metodist, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
CCD Olt anunță începerea programului de formare ”III.1. Managementul instruirii diferențiate în școală”.
Programul de formare are 120 ore, 30 credite profesionale transferabile și se va derula în perioada mai-iulie 2021.
Costul programului de formare: 420 lei
Sesiunile de formare, meeting online și online (asincron) se desfășoară pe platforma G Suite for Education Classroom.
Înscrierile se fac pe site-ul CCD Olt clic aici
Detalii la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0765239702
Bine v-am regăsit, Stimați colegi.
În spiritul transparenței ce ne însoțește acțiunile și al dorinței permanente de optimizare a activităților din cadrul proiectului nostru, ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, Regulamentul Selecției naționale de bune practici din învățământul primar și gimnazial românesc „Creatori de Educație” este supus, și în acest an, consultării publice.
Astfel, vă invităm să consultați varianta actuală a regulamentului selecției și să ne transmiteți – până la data de 8 aprilie 2021, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. – propunerile dumneavoastră de îmbunătățire.
CLICK AICI pentru a accesa regulamentul „Creatori de Educație”
După cum știți, Regulamentul a fost supus consultării publice și în anul 2020, acesta suportând modificări și ca urmare a trecerii actului educațional în online. Noua formă a documentului, după prezentul proces de consultare publică, va fundamenta ediția de anul acesta a selecției.
Reamintim că Selecția națională ”Creatori de Educație” este singura competiție dedicată exclusiv cadrelor didactice care folosesc metode și strategii didactice interactive/inovatoare, care aplică în mod creativ programele școlare la nivel primar/gimnazial, care generează schimbare/progres școlar la nivelul claselor de elevi cu care lucrează și care își adaptează în mod inventiv demersul didactic la nevoile și interesele elevilor.
Nu în ultimul rând, în contextul trecerii actului educațional în online, selecția se adresează dascălilor care, în acest ultim an, au dat dovadă de flexibilitate, au știut să se adapteze, să reinventeze dinamica actului educațional și să transpună interacțiunea din cadrul cursurilor față-în-față în online, prin utilizarea de noi instrumente, metode, mijloace etc.
Totodată, vă rugăm, Stimați colegi din Comunitatea CRED, să îi invitați și pe colegii din corpul profesoral căruia îi aparțineți să acceseze Regulamentul Selecției naționale de bune practici ”Creatori de Educație” și să ne transmită sugestiile lor de îmbunătățire, deoarece, așa cum spuneam într-un mail anterior, există un timp al acțiunilor, al faptelor, dar și un timp al recunoașterii și validării acestora, iar ”Creatori de Educație” este un prilej excelent pentru astfel de recunoașteri și validări.
Așteptăm, așadar, în număr cât mai mare și în forme cât mai relevante, propunerile dumneavoastră de optimizare a Regulamentului și vă trimitem cele mai bune gânduri, alături de urările noastre de sănătate și de succes în tot ceea ce întreprindeți.
Colegii din echipa CRED
Invitatie clic aici
Afis clic aici