În atenția cadrelor didactice care doresc să echivaleze în credite profesionale transferabile programele de formare finalizate în intervalul consecutiv de 5 ani școlari de activitate didactică considerat de la data promovării examenului de definitivat cf. OM 5967/06.11.2020, art.4, alin (1).
Proiectul „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED organizează al treilea webinar din seria „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas” miercuri, 28 octombrie, de la ora 16.00
Seria de webinare a fost lansată cu scopul de a acorda suport cadrelor didactice interesate de instrumentele ș platformele educaționale digitale.
Evenimentul online va fi transmis LIVE, prin pagina https://www.google.com/url?q=https://www.facebook.com/ProiectulCRED/&source=gmail&ust=1603914710984000&usg=AFQjCNFFsXFvXVdI_IEUjlFOR9hKtQgOOw">Facebook „Proiectul CRED” – click pentru acces
De asemenea, vă puteți conecta și prin intermediul platformei Microsoft Teams - https://www.google.com/url?q=https://bit.ly/35DkaaS&source=gmail&ust=1603914710984000&usg=AFQjCNFmI8Arn30G-6qoF7iMwxnZmlpevQ">bit.ly/35DkaaS (click pentru acces)
Temele webinarului:
Aceasta le oferă elevilor acces la informație de calitate, bine structurată, referitoare la opera și biografia a trei importante personalități din România care au adus majore contribuții la cultura universală: Grigore Antipa, Constantin Brâncuși și Nicolae Georgescu - Roegen. Cei trei au contribuit, încă de acum peste o sută de ani, la elaborarea conceptului de dezvoltare durabilă, care este atât de actual în zilele noastre.
Proiectul este realizat de Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa din București, DC Communication și Asociația Ivan Patzaichin – Mila 23, și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.
Pentru detalii click aici
Rezultatul probei de evaluare a dosarelor în cadrul concursului de selecție a unui expert local grup țintă pentru județul Mehedinți, în regiunea SUD – VEST OLTENIA, în afara organigramei instituției, în cadrul proiectului „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”, cod SMIS 2014+:118327
Programarea probei de interviu online pentru candidații care au obținut minimum 55 de puncte (conform grilei de evaluare din Anexa 5) în urma probei de evaluare a dosarului de candidatură (minimum 35 la criteriul A și minimum 20 la criteriul B), utilizând Google Meet, înregistrat audio-video.
Programarea probei de interviu click AICI
Rezultatul contestațiilor depuse la proba de evaluare a dosarelor, selecţia pentru ocuparea unor posturi de Experți realizare resurse educaționale deschise, în afara organigramei,
în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”- CRED, Cod SMIS 2014+: 118327
Rezultat contestații click AICI